Maandag 25 Juli

25 juli 2016 - Zuna, Nederland

Zijn we vroeg opgestaan want we gingen naar Avonturenpark Hellendoorn!
Alle spullen bij elkaar pakken! Brood en drinken mee en gaan! Het was een half uurtje rijden! Op de heenweg zijn we via TomTom gereden en kwamen we via het straatje van het Bakkerij museum in Hellendoorn naar het pretpark! Was wel grappig om dat weer te herkennen!
Om 10:35 waren we bij het park en hebben daar plezier gehad tot 16:45 uur! Toen zijn we via Hellendoorn (wat is dat qua winkels veranderd maar de straten nog steeds het zelfde) Naar Nijverdal bij de McDonald's gaan eten! Daarna terug naar de camping en voor de tent nog gaan lezen en met de tablet gespeeld! Op een gegeven moment kwam een animatie team als mime spelers het veld op en met een begeleider die uiteindelijk wel sprak, vroegen ze op mime manier om naar hun voorstellingen te komen om 20:00 uur! Dit leek ons wel leuk en zijn gaan kijken! Het was grandioos! We zaten echt in het verhaal en kregen kippenvel! Daarna nog even met de mime spelers gesproken en om 21:45 weer naar de tent! Daar nog tot 0:30 gelezen en tablet gespeeld en daarna naar bed!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl