Michel Vincent Vakantie 2017

6 augustus 2017 - Ouderkerk Aan De Amstel, Nederland

Het is weer zover, we gaan met Vakantie.

we hadden in januari al besproken wat of we gingen doen met vakantie, En daaruit is gekomen, dat we een tent gaan huren bij Rent- A- Tent. De keuze van de camping was al snel gemaakt, namelijk Camping de Luttenberg. deze Camping is in het plaatsje Luttenberg, en dat ligt in de buurt bij Hellendoorn en Deventer. In de Veluwe dus. we zijn al eens eerder op deze Camping geweest, dus dat was makkelijk,

we hadden van de week al zo'n beetje alles ingepakt, en nu is het nog een beetje rustig aan doen, want we mogen toch pas s'middags de camping op.

Uiteindelijk was het dan zover. Om 14:30 zijn we vertrokken vanaf de hoofdenburgsingel naar de camping luttenberg. Zonder veel oponthoud op de weg waren we om 16:00 uur gearriveerd. Daar eerst bij de receptie langs en toen door de camping op naar de host van vacansoeil. Die vertelde welke tent we hadden en nog het een en ander geregeld. Daarna was het uitpakken geblazen. Om ongeveer 17:00 uur naar de kantine gegaan om naar het Nederlands vrouwen elftal te kijken. Daarna in het restaurant/kantine blijven eten. Om ongeveer 23:00 uur gingen we ,toch wel moe, naar bed toe.